Avatar billede straedet Nybegynder
17. september 2009 - 11:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

My Mobiler

Jeg bruger Mymobiler til bl.a. demonstration af Windows-touchmobiler og til betjening af mobilen via compputerens mus og tastatur.
Jeg vil gerne have at Mymobiler-vinduet er placeret, der hvor jeg ønsker det, hver gang jeg connecter. Er der noget jeg kan skrive i mymobiler.ini for at vinduet bliver placeret samme sted hver gang - eller evt. en startparameter for mymobiler.exe, der kan angives.
/pi
Avatar billede straedet Nybegynder
17. september 2009 - 13:16 #1
Det kan jo være, at der er parametre fra 'alm.' Windows-programmer, der kan sættes ind i ini-filen, så palceringen af programvinduet bliver, den samme hvergang.
/PI
Avatar billede straedet Nybegynder
17. september 2009 - 13:53 #2
Jeg fandt dem nederst i ini-filen.
Avatar billede straedet Nybegynder
17. september 2009 - 13:53 #3
Så jeg lukker spørgsmålet