Avatar billede sigurd_h Praktikant
20. september 2009 - 21:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

xbox -> computerskærm

Hej

Jeg har en xbox 360, hvor jeg ønsker at vise outputtet på en computer skærm der har vga og dvi-d input.
Hvordan kan jeg forbinde de to?

På forhånd tak :)

Sigurd
Avatar billede Locodk Nybegynder
20. september 2009 - 22:12 #1
Det du leder efter et en DVI(vga) -> component konverter.

Du kan finde dem bla. her: http://www.av-cables.dk/component_kabel/component_til_dvi_kabel_155_da/?gclid=CLbW4Z3_gJ0CFQkD3godM3FeaQ

(kender ikke forhandleren fandt bare et link).
De kan sikkert findes i radio tv forhandlere også.

Du skal dog være opmærksom på at din skærm skal kunne klare de standard opløsninger som xbox'en tilbyder, jeg ved ikke helt præcis hvad de er men det kunne være en fordel at undersøge inden du investerer i et kabel.
Avatar billede langfinger Nybegynder
20. september 2009 - 23:39 #2
Så hvad vil du smide i hvad?
Hvor kan jeg finde standard opløsninger?

På forhånd tak :)
Avatar billede sigurd_h Praktikant
20. september 2009 - 23:41 #3
Hov, forkert profil.
Ovenstående er stadig gyldig.
Avatar billede Locodk Nybegynder
21. september 2009 - 01:15 #4
Fandt et kabel der passer direkte i xboxen: http://www.mm-konsol.dk/produkter/visvare.asp?action=vis&menu=xbox360&varenr=2505

Hvis du slutter din skærm til en computer kan du se hvilke opløsninger du kan vælge (eller se i din manual).

Kunne forestille mig at du kan finde xbox'ens muligheder i indstillinger på konsollen, eller i manualen ligeledes.