Avatar billede mr2wear Nybegynder
23. september 2009 - 15:25 Der er 2 kommentarer

BETALING: Wordpress rettelse

Hej,

Jeg skal bruge en erfaren wordpress mand til at lave en enkelt rettelse på en blog. Bloggen er  i q  m o d a.com og det der skal laves er følgende:

På forsiden er der et billede over hvert indlæg. Når du trykker på en kategori, f.eks. "Designers" er der ikke billede over, men det skal der være. Thats it.

Jeg har prøvet i en time nu og jeg kan ikke finde ud af det.
Er det noget som du mener du kan lave lyn hurtigt, så svar med på dette indlæg med hvor lang tid du skal bruge og hvad du skal have for det.

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2009 - 18:26 #1
Prøv lige at gentage den "q  m o d a.com" adresse, så kunne vi måske forstå hvad du skriver?
Avatar billede prozone Nybegynder
24. september 2009 - 12:20 #2
Lad os da prøve at tage et kig på det.

Kontakt mig på: sejeste@hotmail.com