Avatar billede di8leva Nybegynder
23. september 2009 - 15:58 Der er 2 kommentarer

Opdater billed skal IKKE vises i browser statusbar

Hej!

Jeg bruger JQuery til at opdatere en billed en gang i sekunden sådan her:

img.attr("src", imgUrl);

Fairly easy? :)

Men hver gang billeden bliver opdateret så vises teksten "Ansluter till http://xxx.xxx.xxx/billed.gif" i en halv sekund, og det syns jeg er lidt irriterende.

Findes der nogen mulighet at enten opdatere billeden på en anden måde, eller få opdateringen at ikke vise tekst i statusbar?
Avatar billede olebole Juniormester
24. september 2009 - 15:41 #1
<ole>

Nej, du kan heldigvis ikke overskrive statusmeddelelser i browseren. Dine brugere har krav på at se, hvor du smider dem hen, og hvad du lader dem hente  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede di8leva Nybegynder
30. september 2009 - 08:48 #2
Tak for info.

Findes der då en mulighed at hente billeddata via AJAX, og så smide ind den i billeden, så man ikke bruger "src", men noget i stil med "data" ?