Avatar billede Lasse Praktikant
29. september 2009 - 00:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lotus smartsuite 96

Min kære svigermor har et gammel dokument ligende af fil type OR4.
denne fil type som jeg har forstået det høre til Lotus Organizer 4.0
desværre har jeg kun Lotus smartsuite 2.1 til min rådighed, det der kan jeg ikke trække noget ud igennem, denne beklager sig over det ikke er ny nok.
Mit problem er at hun skal bruge indholdet af denne fil, men
jeg kan simpelthen ikke finde nogle updates til lotus smartsuite, og kan ikke finde en converter!

gode råd modtages
Avatar billede oyejo Nybegynder
04. november 2009 - 18:30 #1
Jeg tror jeg har en Lotus smartsuite 98 liggende på en gammel pc på jobben. Win 2000. Hvis dokumentet ikke er viktig, kan jeg kanskje åpne det og skrive det til en pdf-fil eller lingnende.

Hvis ønskelig kan jeg sjekke på jobben i morgen.
Avatar billede Lasse Praktikant
04. november 2009 - 21:51 #2
Lyder da som en super.

lad mig endelig høre om det er muligt for dig.

På forhånd tak for svar.
Avatar billede oyejo Nybegynder
05. november 2009 - 08:36 #3
Da har jeg sjekket på jobben.

Ja det er en lotus orgnizer på maskinen. Jeg kjenner ikke programmet, men det ser ut til å være en kalender.

Hvis du ønsker at jeg skal åpne filen. kan du sende den til min gmail konto. (teknisk.corro)
Avatar billede Lasse Praktikant
05. november 2009 - 19:11 #4
Ku være super. jeg prøver at finde filen og mailer den til dig.

på forhånd tusind tak.

evt pdf eller excel format ville være super.
Avatar billede Lasse Praktikant
10. november 2009 - 20:47 #5
Oyejo.

tusind tak for al din hjælp. det er simpelthen kanon.

skriv et svar og du skal få de point. :-)

MVH

Lasse
Avatar billede oyejo Nybegynder
10. november 2009 - 21:03 #6
Hei Lasse.

Bare hyggelig å kunne hjelpe.
Spesielt når det var en kompis som måtte gjøre all jobben ;-)

Vurderer faktisk å skaffe en ny Lotus selv, de har en meget bra database i Approach.

mvh
Øyvind