Avatar billede Max Praktikant
30. september 2009 - 13:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Rescue and Recovery

Hej.

Mon der er nogen der er stødt ind i dette problem før.

Jeg har kørt en resque and recovery på min Lenovo T61P når jeg indsætter min resque CD "K" sker der ikke mere. Det er som om den ikke godkender min resque diske. Det er der så ikke noget at gøre ved, men nu genstarter maskinen konstant i resque mode, er der en løsning til dette ?

Jeg vil gerne kunne køre de originale reetableringsdiske, og gerne uden at skulle betale en formue til Lenovo for support.  :)
Avatar billede Julbeck Nybegynder
30. september 2009 - 13:27 #1
Har du ændret din boot sekvens, så maskinen ved at den skal boote fra CD'en?

Det ændres i bios, der kan man (lidt afhængig af maskinen) komme ind ved at trykke "del" under opstart.
Avatar billede Max Praktikant
30. september 2009 - 13:36 #2
Ja boot sekvens er ændret, jeg har sågar prøvet at starte op på en anden XP det går også fint, men jeg kan ikke se nogen paratitioner så længe den er i rescue and recovery mode.
Avatar billede Max Praktikant
30. september 2009 - 13:38 #3
Hov det gik lidt stærkt, har startet op på en anden bootable XP cd.

Jeg kan ikke få den væk fra rescue and recovery, som den booter på hver gang den starter, når jeg nu ikke booter på cd.
Avatar billede Distant Nybegynder
30. september 2009 - 13:56 #4
Prøv at hold F8 inde lige inden den loader.
Det er den der giver dig menuen hvor du vælger hvad du vil load, windows installation osv.
Avatar billede Max Praktikant
30. september 2009 - 14:33 #5
Desværre er den allerede i rescue and recovery mode inden man kommer til F8 punktet.  :)
Avatar billede Max Praktikant
22. oktober 2009 - 09:21 #6
Hej igen, der var desværre ikke anden udvej end at sætte en windows 7 i og formatere drev.  Bemærk at en XP kan ikke se diske, så hvis andre får lign. problem kan man se og formatere diske med en windows 7.

Lukker denne.