Avatar billede raketen Novice
07. oktober 2009 - 21:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Pc crasher når bittorent kører :s

Hejsa eksperter.
Af en eller anden sær årsag får jeg bsod "blue screen of death" når jeg downloader fra bittorent clienter.

Kører windows xp x64 sp2

C2Q q9450 2.66 ghz
asus P5E3 motherboard
gfx 8800 gtx
4 gb ddr3
4x500gb hdd

http://img18.imageshack.us/img18/7346/dsc01569r.jpg

Det har noget med en netværks driver at gøre så meget har jeg regnet ud, men har også opdateret alle drivere på mit operativsystem, intet hjalp...
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
09. oktober 2009 - 09:26 #1
BitTorrent bruges generelt til ulovlig download, og jeg tvivler derfor stærkt på du kan finde hjælp her
Avatar billede raketen Novice
09. oktober 2009 - 15:17 #2
Bittorent bruges blandt andet også til open source materiale og er ikke ulovligt.
Og spørgsmålet lød ikke på om det var lovligt eller ej, men hvordan man løser problemet...
Avatar billede raketen Novice
18. oktober 2009 - 16:31 #3
Løste selv problemet, det var bitdefender firewall der overskrev ndis.sys driveren.
Skiftede til windows firewall og så virkede det...