Avatar billede mummikiks Nybegynder
09. oktober 2009 - 22:40 Der er 1 kommentar

Excel: Gennemsøg kolonne med duplikater og lav ny kolonne uden instanser

Kære Eksperter

Jeg har et Excel dokument, hvor Kolonne A indeholder følgende:
A                        B
1                        23
2                        25
3                        27

Mit mål er at lave to kolonner, som indeholder følgende:
D              E
1              23
2              25
3              27

Der kan være i alt 100 forskellige numre i kolonne A og jeg ønsker altså således en koncetreret liste med de numre, hvor der står et tal i kolonnen ved siden af (23,25 eller 27).

De felter der ikke står noget i er tomme. Håber I forstår ovenstående problemstilling.

Et krav til løsningen er at der ikke må anvendes vb-script.

Ser frem til at høre fra jer..
Avatar billede mummikiks Nybegynder
12. oktober 2009 - 14:01 #1
Ingen forslag?