Avatar billede lb-brauner Juniormester
18. oktober 2009 - 18:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ny Bioschip?????

Har en ældre PC med bundkort Asus P4C-800-E DeLuxe. Min maskine starter men når ikke længere end til at vise forsiden på bundkortet, kan ikke komme videre. Nægter adgang til opsætning etc.. En gang imellem kan jeg få den til at starte og så kører det hele normalt, meget mærkeligt. Er det måske chipen. har lige skiftet batteri.
Avatar billede dragonknight Juniormester
20. oktober 2009 - 15:44 #1
Du har vendt batteriet korrekt ?
Det skal vende som det gamle.

Er den hjemmebygget eller er den færdigleveret fra F.eks. Compaq ?

Har du manualen til bundkortet ?
Avatar billede lb-brauner Juniormester
22. oktober 2009 - 20:04 #2
Problemet er løst! Fik chippen sendt til flashing - Nu virker det efter at bios igen fik de rigtige indstillinger.
Avatar billede lb-brauner Juniormester
01. januar 2012 - 13:29 #3
Problemet er løst! Fik chippen sendt til flashing - Nu virker det efter at bios igen fik de rigtige indstillinger.