Avatar billede zac Nybegynder
27. oktober 2009 - 13:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Konflikt mellem Logitech mus/tast. og onboaard lyd/ Realtek Digital Output?

Problem: Ingen lyd i hovedtelefonerne (højttalere ikke sat til).

Har ny maskine med Windows Vista - og Logitech MX 3200 tastatur/mus og onboard lydkort med Realtek Digital Output.
Kan ikke helt gennemskue lydmulighederne.

Oprindeligt ingen problem, fin lyd i hovedtelefon.

Så opdaterede jeg Logitech mus/tast., og lyden forsvandt - det har noget med lydmulighederne i tastaturet at gøre.

Så fik jeg det ordnet, tilbage til gammel logitech driver, det var løsningen.

Nu kom en gæst til at sige ja til opdatering, så der igen ingen lyd er - og jeg kan ikke finde logitech dvd'en.
Hvad er det, der er galt, hvilken konflikt mellem de to lyd ting?

Win melder alt vel og ingen problemer...
Avatar billede dragonknight Juniormester
27. oktober 2009 - 14:07 #1
Gå til et gendannelsespunkt som er oprettet for opdateringen af logitech driveren.
Avatar billede zac Nybegynder
27. oktober 2009 - 14:19 #2
Jeg har prøvet det der gendannelses.
Den oprettede et tidspunkt for to dage siden, som var flere dage efter den dag, den udløsende opdatering skete. Men måske skulle jeg prøve det alligevel. Kan ikke få den til at oprette længere tilbage.
Avatar billede zac Nybegynder
27. oktober 2009 - 15:18 #3
Problemet løst! Opdatering af Realtek lyd driver - så virkede det, dejligt
Avatar billede zac Nybegynder
27. oktober 2009 - 15:19 #4
svar nødvendig for at lukke?