Avatar billede vkaaav Nybegynder
29. oktober 2009 - 20:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hjælp til filmfil til ipod

jeg vil gerne have en avi/divx film over på min ipod touch, men man kan ikke lægge filen over på itunes, som hvor at man derefter kan ligge den ned på ipoden.

hvad gør jeg? har næsten ingen erfaring med ipods.

På forhånd tak

KH.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. oktober 2009 - 20:53 #1
Kan du ikke se den som et ekstra drev i Denne Computer?
Avatar billede vkaaav Nybegynder
29. oktober 2009 - 21:05 #2
det er en fil jeg har liggende på computeren. ellers forstår jeg ikke spørgsmålet (:
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2009 - 21:07 #3
Du vil gerne kunne se filmen på din ipod ikke?

Hvis ja,
Kan du konvetere filen over til en ipod/itunes kompitabel fil. Jeg bruger nogle gange gratis programmet "videora converter".

Men eller kan du bare google, "ipod converter" eller "convert avi/divx to ipod/iphone".
Avatar billede vkaaav Nybegynder
29. oktober 2009 - 21:12 #4
prøver lige programmet. kommer med en tilbagemelding
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. oktober 2009 - 21:38 #5
Du kan jo ikke se avi/divx på en Touch...
Troede du havde undersøgt dette nu du ikke har erfaring med Apple murstenen :)

http://www.apple.com/ipodtouch/specs.html
Avatar billede vkaaav Nybegynder
29. oktober 2009 - 22:08 #6
Peter-lessel: outfolder=itunes virker ikke, filen kan ikke afspilles, er der andre muligheder?

john_stigers: tænkte om filen kunne konverteres?