Avatar billede pezz Novice
06. november 2009 - 10:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sleep/hibernate problemer - Computer starter op igen umiddelbart efter

Har lige installere Win7 på en ny PC, men når jeg sætter den i sleep, så starter den op igen umiddelbart efter.

Er der nogen der kender til dette problem?

Det er en Win7 RTM1.

Hvis det skulle være relevant kan jeg poste hardware m.m., men i første omgang mener jeg ikke det burde være relevant.
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2009 - 11:04 #1
Avatar billede pezz Novice
06. november 2009 - 14:36 #2
Tak det virkede sgu, nr. 2 link havde en hurtig og direkte forklaring. Smid et svar for point.
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2009 - 14:43 #3
Fedt du fik det til at virke