Avatar billede mollez Nybegynder
06. november 2009 - 17:22 Der er 1 kommentar

Bærbar kan ikke finde vista i systemgenoprettelse

Hej alle sammen.

Jeg har et problem, min bærbar ville ikke boote mere, jeg installerede partion magic, min computer frøs og nu vil den lave systemgendannelse men kan ikke finde styrresystemet.

den kan heller ikke starte i fejlsikret tilstand hvad skal jeg gøre???
Avatar billede Jensen DK Novice
07. november 2009 - 06:53 #1
Du kommer nok til at genindstallere Vista, men du kan prøve at lave en reparer, boot op på din Vista skive og vælg reparer når du får muligheden. http://support.microsoft.com/kb/927525/da