Avatar billede FIT-ETAR Nybegynder
09. november 2009 - 20:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ASP Problem

Hej Eksperter.

Jeg har webhotellet one.com.
Jeg læst at de ikke understøtter asp.net, men der står intet med asp.

Jeg prøver at uplade index.asp, men den viser bare det jeg har skrevet altså <% response.write("Hej Verden") %>.

Mvh. FIT-ETAR
Avatar billede keysersoze Guru
09. november 2009 - 20:49 #1
hvis teksten vises på den måde er der ikke understøttelse for ASP - one.com har understøttet ASP i form af Chili!ASP men gør det mig bekendt ikke mere.
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2009 - 20:53 #2
Prøv at skrive det sådan her:

<% Response.Write("Hej Verden"); %>
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2009 - 21:17 #3
Har lige snakket med en gut fra One.com. Han siger at asp ikke bliver supported længere.
Avatar billede keysersoze Guru
29. december 2009 - 11:38 #4
lukketid?