Avatar billede Tester1 Nybegynder
13. november 2009 - 11:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

SmartBoard: Viser ikke PowerPoint

Hej Experter,

Er endnu engang kommet til at stå med en andens computer der driller. Det er så bare også min abosolute hade producent..Medion.

Vi skulle fremllægge PoiwerPoint opgaver på Smartboard, men denne Medion Bærbar fremviste kun en blå blank skærm med logo på tavlen.
Ydligere forsvandt musen også hen på tavlen.
-Så jeg ikke kunne bruge den på computeren

OS: Vista
Programmer synlige på selve Bærbar
13. november 2009 - 11:35 #1
Er det kun kun kun PowerPoint billeder der ikke kan vises ? Eller SLET INGENTING ?

Hvad mener du her ?

... blå blank skærm med logo på tavlen... ? Det er vel projekteren som fremviser det hvis den ikke får noget brugbart signal ???
Avatar billede Tester1 Nybegynder
17. november 2009 - 14:27 #2
Man sætter hdmi stikket til smartboardet i computeren, trykker anvend på computeren og ok. Så kommer en blå bagrund frem med Medion Logo i højre hjørne.

De åbne programmer på bærbaren viser sig ik.
Avatar billede Tester1 Nybegynder
17. november 2009 - 14:29 #3
Man sætter hdmi stikket til smartboardet i computeren, trykker anvend på computeren og ok. Så kommer en blå bagrund frem med Medion Logo i højre hjørne.

De åbne programmer på bærbaren viser sig ik.
18. november 2009 - 07:06 #4
Øhhhh - et givent programvindue skal da bare trækkes over på det andet skærmbilled ???
Avatar billede Tester1 Nybegynder
28. november 2009 - 14:35 #5
lukket - Hader Medion
28. november 2009 - 21:52 #6
Øhhh - nå ???

(Jeg tror dog stadig på "Fejl40" !!!)