Avatar billede ejldk Nybegynder
15. november 2009 - 22:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skærm "flimrer" ved opladning

Hej Eksperter!
Jeg har købt mig en Samsung NC10 (ja, en af de små lækre, der!) for 1-2 måneder siden, men der er opstået et problem når jeg sætter den til laderen.

Skærmen er begyndt at "flimre". Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal kalde det. Det er ikke sådan at man ikke kan se hvad der sker på skærmen, den "ryster" bare i horisontale streger hen over skærmen. Det svinger meget med hvor ofte den gør det, nogen gange hvert 5 sekund, andre gange for fuld drøn i nogle sekunder.
Dette sker hver gang jeg sætter computeren i laderen, hvis den kører på batteri, er der ingen problemer overhovedet!

Har i en ide om hvad der kan være galt, og hvad jeg kan gøre ved det?

På forhånd mange tak!
Avatar billede kgkg Nybegynder
16. november 2009 - 01:56 #1
Det bedste som du kan gøre er at kontakt Samsung support og fortælle hvilke problemet som du oplever. Det lyder som om din strømforsyning er defekt.
Avatar billede ejldk Nybegynder
28. september 2010 - 18:07 #2
lukker