Avatar billede Jeybie Nybegynder
16. november 2009 - 17:42 Der er 1 kommentar

Driver til Packard Bell med Windows 7

Hej...
Er lige gået fra windows xp til windows 7 på mine forældres computer som er en packard bell ixtreme 7009... men når jeg prøver at sætte højttalerne til (cambridge sounds dtt2200) står der bare "der er ikke installeret en lydoutputenhed" og der kommer absolut ingelyd ud af højttalerne. Så hvis det er en driver jeg mangler at installere må i meget gerne lige skrive hvilken :D
Tak på forhånd
Jeppe
Avatar billede Jeybie Nybegynder
16. november 2009 - 17:49 #1
har prøvet at installere en driver som hedder ATI HDMI Audio men uden held...