Avatar billede jily Nybegynder
23. november 2009 - 13:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skrivebords-baggrund med dynamisk tekst

Er der nogle der ved om det er muligt i Windows XP at sætte dynamisk tekst ind på baggrunden på skrivebordet? Der er designet et billede som skal være baggrund på en given computer, men hertil skulle det gerne være muligt at indsætte det ønskede tekst (Som varierer fra møde til møde).
Avatar billede 220661 Ekspert
23. november 2009 - 15:54 #1
Skal du have ikoner tilgængelige, eller skal billedet dække dem?
Avatar billede jily Nybegynder
23. november 2009 - 16:41 #2
Det ville være absolut bedst om ikonerne også kunne være på billedet. Altså at det ligger sig som et reelt windows baggrundsbillede.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. november 2009 - 16:51 #3
Der må jeg desværre hoppe af. Nogle andre indputs tak.
Avatar billede jily Nybegynder
02. august 2010 - 23:59 #4
Det ser ikke ud til at dette kan lade sig gøre, eller at nogen ved hvorledes. Jeg har ikke fået læst problematikken og lukker hermed spørgsmålet.