Avatar billede svejorg Nybegynder
23. november 2009 - 17:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vista installation mislykkes

Min maskine har været til reparation. Blank harddisk.
Jeg isætter min org. vistacd, og maskinen går i gang efter at jeg har indtastet koden. Når så dekryptering med 86 pct og går så i stå. Efter lang tid erklærer maskinen, at der mangler nogle filer, og at installationen afbrydes.

Nu har jeg så prøvet et par gange, men nu vil den ikke engang godkende min kode til Vista. Så nu nærmer desperationen sig...

Er der ikke nogen, der har gjort sig lignende erfaringer eller som kan hjælpe??

Venligst

Svend Erik Jørgensen
Avatar billede claes57 Ekspert
23. november 2009 - 17:46 #1
det er microsoft, der vil have dig til at skifte til win7 - de gør det med vilje.
Helt ærligt - maskinen er ikke repareret - der er stadig fejl - kan være ram-klodser og/eller drev.
Hent 'ultimate boot-cd' og kør en ram-test til start. Derefter ind til reparatør, og få dem til at lave den ordentligt.
http://www.ultimatebootcd.com/
Avatar billede svejorg Nybegynder
23. november 2009 - 18:28 #2
Jo, men kan jeg køre ultimatebootcd uden at have et styresystem på maskinen?

Venlig hilsen

Svend Erik Jørgensen
Avatar billede claes57 Ekspert
23. november 2009 - 18:39 #3
ja - det er en cd med eget os på.