Avatar billede ghetixx Nybegynder
24. november 2009 - 10:56 Der er 8 kommentarer

Freelance job: Udvikling af pointside

Udvikler søges til pointside.

Pointsider: trendgirl.dk gratis-mode.dk pointshop.dk

Arbejdsopgave: Opsætning af design, programmering af funktioner, admin-del.

Betaling: Fast pris.

Skriv gerne tidligere referencer, leveringstid samt pris.

På forhånd tak.
Avatar billede dk-andersson Nybegynder
24. november 2009 - 11:07 #1
Du er velkommen til at send mig end mail. Så skal jeg send dig et tilbud. info[a]cheap-web.dk
Avatar billede spliid Nybegynder
24. november 2009 - 11:08 #2
Hvis du vil have en fast pris, er du nødt til at komme med en detaljeret kravspecikation. Ellers har man ikke en chance for at estimere hvad man som udvikler skal afsætte af tid til dit projekt, og dermed heller ikke en chance for at gætte hvad man skal forlange.
Avatar billede ghetixx Nybegynder
24. november 2009 - 11:14 #3
Hvad ønsker ud den detaljerede kravspecifikation skal indeholde?
Avatar billede jps6kb Novice
24. november 2009 - 15:54 #4
En detaljeret kravspecifikation skal indeholde en liste med de funktioner som du ønsker af dit system.
F.eks. hvad er der i admin-delen? Hvad skal en bruger kunne?
Ellers er det umuligt at komme med et realistisk tilbud.

Du er velkommen til også at sende mig en mail med krav spec. ;-)
Avatar billede jps6kb Novice
24. november 2009 - 16:06 #5
... mail adresse hjælper selvfølgelig: post[a]kimbang.dk
Avatar billede outsoft Nybegynder
24. november 2009 - 20:50 #6
Outsoft er et dansk it-firma som har kontor i Danmark og Thailand. Vores kernekompetencer er webdesign, webudvikling, Flashudvikling, samt projektledelse. Ud over programmering assisterer vi også med sparring og rådgivning. Ved senere udvidelser eller vækst-betingede ændringer står vi naturligvis altid til rådighed.

Lad os få startet en dialog i dag om dit it-projekt.

Vi arbejder med en bred vifte af teknologier og værktøjer. Som udgangspunkt arbejder vi konsekvent med den sidste ny version.

.NET - PHP - SQL Server - C# - Flash - MySQL - Typo3 - Java - Ajax

Generelt kan vi løse de fleste opgaver indenfor PHP

Kontakt os gerne på martin[snabel-a]outsoft.dk
Avatar billede tx-p Nybegynder
24. november 2009 - 21:49 #7
skriv til mig på tx-p_8@hotmail.com
Avatar billede mikaelch Novice
17. december 2009 - 22:31 #8
Jeg vil klart anbefalede www.aboutweb.dk  , de hjælper med min  nuværende side og de er hurtige og billige og jeg mener de kan løfte opgaven