Avatar billede net-meister Nybegynder
24. november 2009 - 21:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvor køber man yoyo'er nu om dage? Mere specifikt, en bestemt yoyo.

Jeg har besluttet mig for at begynde at lege med yoyo igen, som et led af mit planlagte rygestop.

Men jeg kan ikke finde en ordentlig yoyo nogen steder. De fleste der er til salg disse dage er sådan nogen "super"-yoyoer der er vold meget nemmere at bruge end en alm. yoyo.

Den yoyo jeg leder efter, er en af Coca Colas reklame yoyoer der var meget populære omkring 2000-2002-3 stykker.

Er det stadigt muligt at få den slags yoyoer? I så fald, hvor?
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. november 2009 - 22:38 #2
Jeg kan mindes de var populære for omkring 25 år siden.
Det er den såkaldte "spinner" yoyo du er ude efter ikk?
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. november 2009 - 22:39 #3
Avatar billede net-meister Nybegynder
25. november 2009 - 05:18 #4
John stigers: Det er svært at vurdere ud fra billederne, men er de yoyoer ikke dem der egentlig spinner af sig selv og lader en spinne i nærmest uendeligt lang tid uden noget at det kræver noget af dig? For det er netop den type jeg slet ikke vil have.

Vejmand, jeg tror præcis det er den yoyo jeg er ude efter!
Jeg køber den ihvertfald.
Avatar billede vejmand Juniormester
25. november 2009 - 06:24 #5
Oki, så kommer her et "Svar".  :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. november 2009 - 19:53 #6
En spinner yoyo er en spinner yoyo.
Du skal nemlig købe den gamle model for at få en der ikke kan spinne ret længe. Her er det pinden i midten der er af en anden type.
Avatar billede Karlkoder85 Praktikant
27. november 2009 - 18:41 #7
Hvis du smider noget navn og adresse på allras (at) gmail /com
så har jeg en gammel CocaCola-yoyo jeg med glæde kan smide afsted.
Der er et alm CocaCola logo på den ene side og så er der cocacolas "crazy joe" på den anden side.
Kanten rundt er sort
Avatar billede Ida2 Nybegynder
03. april 2010 - 17:43 #8
Hej:)

Jeg er meget interesseret i den coca cola yoyo, hvis du stadig har den må du endelig sige til:)