Avatar billede -flow- Nybegynder
26. november 2009 - 11:26 Der er 1 løsning

Oscommerce shop..

Nogen der har erfaring i Oscommerce og ved hvordan man fjerner eller redigerer i de hjørner der er sat til ved infoboksene som oscommerce har (produkt menu, indkøbskurv, quick søg osv.)
Fordi shoppen har nogle grimme grå hjørner.

Har ellers kigget i index.php og css, samt en fil der hedder main_page.php
Efter at have læst koden, er mit bud at hjørnerne hedder "nifty corners" og ved ikke hvordan man slår dem fra eller evt. tilføjer andre og flere, hvis man for eksempel vil lave nogle helt andre.
Der er ikke noget der har virket indtilvidere.

PS. Er ikke en ebtalt opgave
Avatar billede -flow- Nybegynder
25. oktober 2011 - 19:30 #1
lukker