Avatar billede klingea Praktikant
27. november 2009 - 12:53 Der er 3 kommentarer

Tekstrude

Hver gang jeg starter tekstbehandl. i Word står der en tekst i tekstruden, det er den samme tekst hver gang jeg åbner, jeg mener det er en tekst jeg engang ville overføre til en e-mailDet er en meget iriterende detalje som jeg ikke kan løse, hvad gør jeg for at blive fri for at skal slette nævnte tekst hver gang jeg åbner Word.
Kører med Widows XP og Office
27. november 2009 - 13:14 #1
Velkommen til E. ...

Find filen:

normal.dot

(Også i system/skjulte mapper/filer)
og SLET den.

Start M$Word igen, og en ny default normal.dot fil bliver oprettet...
Avatar billede klingea Praktikant
06. december 2009 - 11:03 #2
det var dejligt,så er der ren startside igen.
Tak
06. december 2009 - 11:09 #3
Ping...
(Det var så et [svar]...)

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1