Avatar billede sovsekoder Nybegynder
03. december 2009 - 10:47 Der er 1 kommentar

Er det en folder eller en fil?

Det her spørgsmål virker meget banalt, håber også det er det :D

Hvordan kender jeg forkel på en folder og en fil?

det drejer sig helt specifikt om følgende sti: %userprofile%\local settings\temporary internet files\content.mso

Det virker som om det er en folder, men kan jeg være sikker på at der ikke er installeret en eller anden smart shell-dims ell. driver som gør at folderen i virkeligheden er en komprimeret fil (jeg aner ikke om det er muligt, men jeg vil gerne være helt sikker)?

Det er en folder der bruges af Microsoft office på windows.
Avatar billede kristianlist Nybegynder
03. december 2009 - 13:06 #1
Umiddelbart er det en fil.. og det kan du jo se ved at den har file-extensionen ".mso"

Men det ser også ud til at det er en form for folder som Word bruger til at gemme temp data.