Avatar billede janlau Nybegynder
04. december 2009 - 10:48 Der er 2 kommentarer

Brænd

Hej.Er der nogen der ved hvordan man brænder både video-filer og billeder på DVD.
Har XP,Nero og Intervideo

Hilsen Jan
Avatar billede Mortenbenedsen Nybegynder
04. december 2009 - 12:08 #1
Jeg skal lige have styr på præcist hvad du mener!

Vil du lave en DVD-Video som kan afspilles på en DVD-afspiller, og samtidigt skal der være billeder på, som du skal kunne se på din DVD-afspiller?

Hvis det er tilfældet, kan du bruge Nero Vision Express - måske også i nogle versioner bare kaldet Nero Vision.

I dette program kan du så lave en DVD-Video med den menu du nu måtte ønske - og tilføje de video-filer og billeder du gerne vil have.
Avatar billede janlau Nybegynder
08. december 2009 - 05:51 #2
Tak for dit svar.Har prøvet men det er ikke lykkedes endnu.

Jan