Avatar billede webintegrator Nybegynder
06. december 2009 - 13:53 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvornår udkommer Visual Studio 2010 Prof Edition

Hvornår udkommer Visual Studio 2010 Prof Edition??
Avatar billede Syska Mester
06. december 2009 - 14:21 #1
På TechEd sagde de fra nu til Marts ...

Og med det sagt ... så betyder det nok Marts ...

Dertil kommer så vist også ASP.NET MVC 2.0, Office 2010 og sikkert mere jeg har glemt ... men de vil nok gerne launch det hele på samme tid.

mvh
Avatar billede webintegrator Nybegynder
06. december 2009 - 14:26 #2
tak forsvaret
Avatar billede Syska Mester
06. december 2009 - 16:01 #3
Øhhh,

Tager du selv de point?
Avatar billede arne_v Ekspert
06. december 2009 - 16:17 #4
Det gør han vist helt standard.
Avatar billede janus_007 Nybegynder
07. december 2009 - 01:23 #5
buzzz - > se her:

webintegrator

en kæmpe Computer Butik
"vi er 4 venner som skal til at åbne en kæmpe Computer Butik [...], vi ved ikke hvor vi skal købe computer delene til billige priser altså til indkøbs priser for firmaer..."
http://www.eksperten.dk/spm/885811

IT-BOSS.DK
"selvfølig er den ikke meget værd når jeg ikke har noget på den,.. Men jeg bygger den op ... Mente mere er det et godt navn indenfor It branchen"
http://www.eksperten.dk/spm/888558

verdens billigste software udvikler it medarbejder
"800 KRONER OGSÅ ØDELÆGGER VI DANSK WEB MARKED !! PEngene er ikke sagen !! Sagen er at ødelægge markedet! og derefter være den eneste tilbage! Tro mig vi gør det:-) og i bliver chokeret:-)"
http://www.eksperten.dk/spm/888961

Hvad skal man for at blive domain Byder
"det er mere fordi jeg kan hurtig overtage anden etnisk menneskers domain udbydelse her i Danmark har god netværk.."
http://www.eksperten.dk/spm/889196

PS. Der er over 10 stavefejl, og talrige grammatiske fejl, i din tekst om en "ONLINE MAD BESTILLING side".
Avatar billede webintegrator Nybegynder
07. januar 2010 - 01:06 #6
www.pizza2eat.dk  Følg med i den her uge .. Stave fejl kan god være der men programmering kan du ikke føle med i hahaha.
Avatar billede Syska Mester
07. januar 2010 - 01:51 #7
Den mand er jo fyldt med lort ... han burde ud af eksperten.
Avatar billede webintegrator Nybegynder
07. januar 2010 - 02:38 #8
Buzzzz se godt med min ven på siden jeg kan love dig for du bliver afvist når bestiller gennem siden:-) Du går glip af i alt 34 kategorier som kommer på her om et par dage:-)
Avatar billede webintegrator Nybegynder
07. januar 2010 - 02:40 #9
jeg må lige kode det sidste , så jeg kan lukke kæften på jer tom snakker med min værk:-)
Avatar billede Syska Mester
07. januar 2010 - 16:40 #10
LOL ...

Hvis du behandler kunder som du behandler mig (acceptere dit eget svar selvom mit var det rigtige til dette spørgsmål )... så er jeg da glad for at jeg bliver stoppet inden jeg kommer til at begå min største fejl i år 2010.

Jeg siger mange tak ...

Andre som vil med på hans liste ? Bare for at være sikker.

mvh
Avatar billede muddi Praktikant
19. januar 2010 - 02:31 #11
Haha hvad pokker er det for noget hø. En lille trold på E måske? LOL