Avatar billede torrelau Praktikant
06. december 2009 - 20:56 Der er 3 kommentarer

Hvordan fra windows 7 tysk til windows 7 dansk

Hej
Hvis man køber en pc i Tyskland som er født med windows 7 OEM home premium tysk, hvordan får man så lettest/billigst installeret windsows 7 home premium dansk?

Kan man nøjes med at købe windows 7 DK upgrade og altså "opgradere" fra windows 7 tysk til windows 7 dansk eller skal man købe den komplette windows 7 home premium dansk?
Eller evt. andre forlag?

Kan windows 7 dansk blot installeres "oveni" ved at man blot lægger dvd´en i drevet og starter med installationen eller skal den tyske version først slettes?
Avatar billede justrace Novice
06. december 2009 - 21:08 #1
Så er der 3 muligheder.

1: Køb en dansk
2: Køb en opgradering til Ultimate og hent en dansk sprogpakke
3: Køb en dansk sprogpakke
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
07. december 2009 - 15:20 #2
Jeps - det er IKKE muligt at opgradere en Tysk version til en Dansk da installationsprocessen tjekker for sprog (både på Vista OG Win7)

Hvis du vælger punkt 2. af "justrace"s muligheder skal du selvføglelig købe en tysk Windows 7 Ultimate upgrade

Kontakt evt. Microsoft kundeservice for at forhøre dig om en evt. sprogpakke til Windows 7 - 82 33 31 00
Avatar billede popz Nybegynder
21. marts 2011 - 13:37 #3
Det passer ikke helt Korrekt, du kan finde et program der kan ændre sproget, men du skal du selv hente sprog pakken fra Microsoft hjemmeside, Kan lige se om jeg kan finde programmet igen, det er testede har gjord før