Avatar billede zoom Praktikant
09. december 2009 - 16:34 Der er 3 kommentarer

Redirect , men vil gerne beholde URL

Har fået et nyt domæne jeg gerne vil pege på et andet domæne med dette.

Jeg vil dog gerne beholde den nye domæne Url i browser feltet efter redirection også.

Nogen der har noget redirect kode liggende der kan håndtere det ?
Avatar billede virtual1ty Nybegynder
09. december 2009 - 19:45 #1
Det kan lade sig gøre vha. en iframe. Hvis du laver en iframe som fylder hele siden, og henviser til den anden side i denne, vil URL'en i adressebaren forblive den samme. F.eks:

<iframe src="http://din-side.dk" width="100%" height="100%" scrolling="auto" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0"></iframe>

- Og ja, jeg ved at iframes ikke er særligt populære, men i dette tilfælde kan jeg ikke se noget problem i at bruge en.
Avatar billede virtual1ty Nybegynder
09. december 2009 - 19:50 #2
Ellers er PHP også en mulighed:
<?php include('http://din-side.dk/'); ?>
Avatar billede zoom Praktikant
18. februar 2014 - 12:39 #3
svar venligst