Avatar billede sarasg Praktikant
10. december 2009 - 13:32 Der er 9 kommentarer

koster det penge at være på denne side?

kan ikk finde ud af om det koster penge at bruge denne side?? Hvis det gør, hvordan sletter jeg så mi profil? Og hvorfor vil dem der statede denne side ikke have noget  at gøre med den mere?

Håber på hurtigt svar. På forhånd tak! :D
Avatar billede michael_stim Ekspert
10. december 2009 - 13:34 #1
Det er gratis at være på denne side. Hvad menes med "ikke have noget at gøre med den mere"?
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
10. december 2009 - 13:34 #2
Det koster ikke penge. Du får point når du svare på ting og ham der har startet spørgsmålet siger at dit svar er godt nok.
Avatar billede michael_stim Ekspert
10. december 2009 - 13:36 #3
Og så er der en uskreven "lov" om at det er gratis at spørge, når det er spørgsmål ang. eksperten.dk. Så du kan lægge et svar og acceptere dit eget svar ;o)
Avatar billede off-line Nybegynder
10. december 2009 - 13:46 #4
michael_stim
En uskreven lov er nok for meget sagt, men du har ret i, at de
fleste acceptere, at spørgsmål om Eksperten er gratis.
Men når der er udlovet point, og en bruger, som den første, svarer
rigtigt, så har han faktisk krav på point hvis han insisterer.
I dette tilfælde var det imidlertid dig, som først gav det rigtige
svar, og da du ikke vil have point, er det i orden, at spørger
hiver dem hjem igen.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
10. december 2009 - 14:21 #5
...Og måske skulle det uddybes, at der faktisk er en kategori (opgaver), der KAN aftales skal koste penge - men det er jo mere en slags jobformidling, og det er næppe det vi er ude i...
10. december 2009 - 19:51 #6
(Og hvorfor benævner man altid HAN ? Det kan jo også være en HUN ? *S*)

<sarasg>: Skal du vide mere ? Eller er du 'hoppet af' ?
Avatar billede off-line Nybegynder
10. december 2009 - 20:24 #7
Jeg skrev lige en smøre. Den forsvandt bare da jeg trykkede "Opret"
Nu gider jeg fan´me ikke at skrive det igen. Og måske kommer dette
heller ikke med.
10. december 2009 - 20:30 #8
<off-line>: Bruger du den gamle IE6 ?
Avatar billede off-line Nybegynder
10. december 2009 - 20:40 #9
Nej da. Jeg bruger nyeste Firefox. Men ellers har jeg IE8.