Avatar billede j3ppah Novice
15. december 2009 - 12:58 Der er 1 løsning

Printer problem, skifter tilbage til lokal standart rettigheder.

Ey, jeg er ude for et lidt spøjst problem.

Vi har en iRC5185i Printer (canon).
Den har punching unit og stampler.

Når en bruger vil udskrive noget, fx. fra word. Kan du gå ind og vælge printinstillinger, hvor de så kan vælge at der skal være huller i og de skal hæftes. Hvis de gør det inde fra word, og trykker anvend, ser det ganske fint ud, men hvis de kigger igen inden de udskriver er den hoppet tilbage til standart instillingerne.
Jeg har testet mig lidt frem, de instillinger den hopper tilbage til er dem der er sat under "printere og faxenheder".
Dette problem er opstået lige pludselig, og kunne jo godt tyde lidt på at det har noget med at de ikke har rettighed til at ændre i print instillingerne fra programmer.

For hvis de går ind under printers and faxes, og ændre standart instillingerne der, husker den dem, når de prøver at udskrive fra word.

Nogen der har oplevet noget der mindre om dette? ps. vi har en printserver (Window Server 2003 R2).

Spørg hvis i vil vide mere.
Avatar billede j3ppah Novice
30. juni 2010 - 11:15 #1
Der var problemer med en profil på den lokale pritner.