Avatar billede flemming_a Nybegynder
16. december 2009 - 13:14 Der er 3 kommentarer

automatisk forbindelse til netværksdrev

Jeg har oprettet et netværksdrev, og bedt om at der oprettes forbindelse igen ved logon, men det sker bare ikke. Efter logon kommer der en fejlmeddelelse der sig der kunne ikke oprettes forbindelse til alle netværkssteder. Så må jeg ind i stifinder og klikke på netværksdrevet for at den tilslutter. Er der nogen der ved vordan jeg får det til at funke ????
Avatar billede Blandy Praktikant
16. december 2009 - 13:59 #1
Du kan lave en logon script, som en batchfil, der er tilkynttet filen og som opkobler sig til netværksdrevet hver gang du starter op.
Avatar billede flemming_a Nybegynder
16. december 2009 - 14:20 #2
ja, det ved jeg godt. Det undre mig bare at min winXP fint får forbindelse, men at det kikser for vista. Det er som om den forsøger at få forbindelse til netværksdrevet inden den har forbindelse til selve netværket, eller hvad ved jeg ??
Avatar billede flemming_a Nybegynder
23. august 2010 - 07:38 #3
blandy vil du ligge et svar så jeg kan lukke her ??