Avatar billede Wooody Nybegynder
23. december 2009 - 09:00 Der er 6 kommentarer

Kabel

Hej. Kan jeg købe et kabel der omformer et usb-stik til av-stik?
Så jeg kan tilslutte harddisk til fjernsynet.
Avatar billede swordcat Nybegynder
23. december 2009 - 09:31 #1
Avatar billede justrace Novice
23. december 2009 - 10:57 #2
Hvad skal den helt præcist bruges til? Altså harddisken. :)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. december 2009 - 11:02 #3
Det vil jo kræve at harddisken understøtter den slags brug og at der er en driver installeret til netop den adapter du køber.

Hvilket TV er der tale om?
Hvilken harddisk er der tale om?
Avatar billede Wooody Nybegynder
23. december 2009 - 15:29 #4
Til at vise billeder og video klip. I mine børns fjernsyn er der et usb stik i og der fungerer det fint. Men i mit er der kun de der, rød gul og hvid stik. der er også et hdmi stik. tænkte man kunne få en adaptor fra usb til et af de slags stik. og hvis man kan, kommer lyden så også med?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. december 2009 - 15:44 #5
Det kan man ikke en harddisk kan ikke vise billeder.
Avatar billede justrace Novice
24. december 2009 - 00:57 #6
Du kan jo købe en WD TV kasse eller en Popcorn Hour eller en Netgear EVA 9150 (inkl. 500GB). Der kan du smide en harddisk i, og lægge billeder og film på og afspille dem.