Avatar billede ladyhawk Nybegynder
28. december 2009 - 23:22 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

oprette rulleliste i skabelon

Hej igen

Hvordan tilføjer jeg valgmuligheder til i rullelisten i skabelonen. Der står bare "Vælg et element".

Det skal være sådan at der kan vælges mellem mange forskellige adresser!
Avatar billede poko1 Ekspert
28. december 2009 - 23:35 #1
er det kontrolelementer rulletekst du mener?
Avatar billede poko1 Ekspert
28. december 2009 - 23:48 #2
Her er et godt link jeg bruger når jeg har glemt hvordant det var!
http://www.pcworld.dk/arkiv?q=word
Avatar billede ladyhawk Nybegynder
28. december 2009 - 23:54 #3
Ja, det er det vel - Jeg vil gerne tilføje tekst, så man kan vælge mellem flere forskellige muligheder, når der skal eks. skrives adressen på en kommune - Så i stedet for at skrive adressen selv skal man kunne vælge denne fra rullelisten :)
Avatar billede poko1 Ekspert
29. december 2009 - 00:05 #4
kontrolelementer kan du få ud på skrivebordet ved at højre klikke et frit sted oppe i menulinien og markere kontrolelementer hvi din office er ældre end 2000 så kan jeg ikke huske det mere! jeg bruger nu 2003 men prøv linket der er tusindvis af gode tip!
Avatar billede poko1 Ekspert
29. december 2009 - 00:07 #5
unskyld hvis der er tipfejl jrg ligger syg og bruger kun den ene arm!
Avatar billede ladyhawk Nybegynder
29. december 2009 - 00:11 #6
Jeg bruger 2007 - og den er jo anderledes, derfor kan jeg ikek rigtig finde funktionerne :)
Avatar billede poko1 Ekspert
29. december 2009 - 00:14 #7
jeg har den liggende og installerer den på en anden maskine i morgen!
Avatar billede ladyhawk Nybegynder
29. december 2009 - 00:34 #8
super :)
Avatar billede poko1 Ekspert
29. december 2009 - 22:14 #9
Desværre jeg kan ikke finde det på 2007
Avatar billede ladyhawk Nybegynder
31. december 2009 - 09:20 #10
Ok - Tak for forsøget - jeg prøver at hitte ud af det - Godt Nytår :)
Avatar billede ladyhawk Nybegynder
31. december 2009 - 09:33 #11