Avatar billede kraller1992 Nybegynder
30. december 2009 - 13:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Battlefield 2142-Konflikt med diskemulater

Hejsa

Jeg har lige fået ny computer.
Den har installeret Windows 7 Home Premium (64-bit).

Jeg ville så installere Battlefield 2142 Deluxe Edition på den og det gik fint. Men efter jeg havde installeret kunne jeg slet ikke starte det og så hentede jeg den seneste patch og nu får jeg bare fejlmeddelelsen "Der blev fundet en konflikt med diskemulator-software.".

Det kunne måske let løses, hvis jeg nu havde et sådan program installeret, men det har jeg ikke. Så skulle det være med computeren fra start, det er en HP og ved ikke om de har programmer der fungerer som diskemulator?

Jeg håber der er en der kan hjælpe.

(ved ikke om det helt er den rigtige kategori jeg har postet spørgsmålet?)
Avatar billede spijon Nybegynder
30. december 2009 - 13:44 #1
Uninstall alt det du ikke bruger af programmer.. HP og andre producenter smider altid en masse ubrugelig software med i OEM versioner.

Kig fx efter Alcohol120, PowerISO, Daemon Tools, AnyDVD, Nero Virtual Drive osv.

Overvej en ny install af windows7 og ellers prøv at kontakt secuROM eller hvem der har lavet sikkerhed.

Kig deres forum der plejer at være et par fixes.
Avatar billede racass Nybegynder
19. marts 2011 - 18:53 #2
tunngle blokerer også for spillet, bare en tilføjelse til spijon
Avatar billede kraller1992 Nybegynder
21. marts 2012 - 17:03 #3
Fandt ikke en løsning, men tak for hjælpen :)