Avatar billede tct Nybegynder
02. januar 2010 - 13:59 Der er 1 løsning

Problemer med windows 7 på mac

Hej

Jeg har kørt både med osx og windows 7 på min mac i længere tid. Jeg brugte fusion til at skifte mellem dem og det virkede fint nok.

Problemet består i at min computer altid startede op i osx, som den også skal, men nu er den begyndt hver gang at starte op i windows, hvilket bevirker at jeg får en fejlmeddelse hver gang og derfor ikke kan starte min computer.

Nogen der har en ide til hvordan jeg skal få den tibage til at starte op som en alm mac.

Tak
Avatar billede tct Nybegynder
08. januar 2010 - 12:44 #1
Man holder alt nede under opstart, hvorefter man kan vælge om den skal boote fra windows eller mac