Avatar billede funki90 Nybegynder
02. januar 2010 - 18:23 Der er 1 kommentar

Acer Ferrari One 200

Hej Eksperter.

Jeg har lige købt mig en ny laptop (Acer Ferrari one 200).
Men den lader ikke op, når den er tændt med strøm til. Den er på 42% og den kommer ikke derop af, mens den er tændt. Den har set den er på strøm, for den mister ikke batteri.
Det skal lige siges, at den ikke har kunnet lade op, mens den er tændt, lig da den kom ud af pakken :(

Hvis jeg kører musen hen over batteri ikonet så står der
42% tilbage(tilsluttet oplader).

Håber der er nogen, der vil hjælpe.

På forhånd tak.
--
Avatar billede wichcon Nybegynder
03. januar 2010 - 04:58 #1
Hvis jeg var dig ville jeg bestemt levere den tilbage og bede om at få en ny.. Eller få den sendt ind til rep.

virker lidt som om der er en fejl i strømforsyningen ;(