Avatar billede Mik2000 Professor
05. januar 2010 - 16:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vis lille version af pdf

Hej

Jeg har nogle pdf filer, og i stedet for at have et tekstlink til dem, vil jeg gerne have en thumb/lille version der vises som man kan klikke på

Kan man gøre det uden at skulle til at lave billeder af dem alle?
Avatar billede repox Seniormester
05. januar 2010 - 17:09 #1
For at gøre det dynamisk kræver det at du har imagemagick og GhostScript installeret på serveren?
Avatar billede windcape Praktikant
05. januar 2010 - 17:09 #2
Du skal lave billeder af dem alligevel, da uden cache vil du bringe din side i knæ.

Og hvis der er thumbnail software til formålet, kræver det sandsyneligvis nogle advanceret plugins, så hvis du har en dedikeret server, så kan du ligeså godt lave dem manuelt.

(Derudover, thumbnails til pdf med tekst i? Man kan jo ikke læse indholdet alligevel).
Avatar billede Mik2000 Professor
28. januar 2010 - 11:34 #3
Okay lyder umuligt, men tak for kommentarer :)

Lukker