Avatar billede OrcAniCe Nybegynder
06. januar 2010 - 16:36 Der er 10 kommentarer

Lyd Stik virker ikke bag på

Hej Eksperter.

jeg sidder og bøvler med at få lydstikket bag på pcen til at virke. det virker fint i fronten. hvad kan problemet værere har drivern instaleret. der kommer meget meget lidt lyd ud af højtaleren. har prøvet at skrue op for diverse ting og sager.
Avatar billede thov Forsker
06. januar 2010 - 16:43 #1
Kunne det ikke være fordi du bruger den forkerte bøsning ?
Ved almindelig stereo, er bøsningen lime-grøn.
Avatar billede OrcAniCe Nybegynder
06. januar 2010 - 16:45 #2
ved jeg godt.. det er den rigtige jeg bruger
Avatar billede OrcAniCe Nybegynder
06. januar 2010 - 16:46 #3
der er 2 der er lime-grønne. jeg bruger output.
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2010 - 17:08 #4
Hvis Windows:
Åbn volume control -> Options -> Properties:
Afprøv de forskellige mixer devices
Du skal afprøve ved at trykke "ok" for at vende tilbage til volume control, unmute alle og sætte volume til max og derefter afspille lyd.

Alternativt skal du lede efter controlleren til dit lydkort i control panel og se, om du ikke kan skrue op for lyden dér.
Avatar billede poko1 Ekspert
06. januar 2010 - 17:09 #5
Når du har hoved telefonen i forest slås bag udgangen automatisk fra!
Avatar billede OrcAniCe Nybegynder
06. januar 2010 - 17:15 #6
#5 det ved jeg godt.. men tak for svaret :)

#4
Det har jeg prøvet Kan det have noget at gørere med at jeg brugere Windows 7 Ultimate?
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2010 - 17:22 #7
Det er muligt.. Det kan være driveren ikke kører optimalt..
Avatar billede poko1 Ekspert
06. januar 2010 - 17:31 #8
Kontroler at du ikke er kommet til at rykke retur ledningen af på audio headeren på bundkortet hvis man ike bruger front udgang skal der være 2 jumpere på headeren!
Avatar billede OrcAniCe Nybegynder
06. januar 2010 - 17:54 #9
#8 hvad mener du. Stikket er indbygget på bundkortet. det er ikke sådan en plade som grafikkortet man kan tage ud
Avatar billede poko1 Ekspert
06. januar 2010 - 19:31 #10
På dit bundkort hvor ledningerne fra dit front udtag går til Er der normalt et 10 polet stik! det er der jeg mener det foregår normalt sådant at når man tager hovedtelefonen ud så kortslutter nogle flige i stikket så lyden går direkte til bagudgang!