Avatar billede sarcar Praktikant
07. januar 2010 - 21:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke redelegere til Dreamhost

jeg forsøger at redelegere et .dk-domænenavn til Dreamhost fra gratisdns.

Hos dk-hostmaster indtaster jeg domænet (thelink.dk) og ns1.dreamhost.com får jeg følgende besked:

Error: Svar fra primær navneserver: "ns1.dreamhost.com"
SERVFAIL [thelink.dk,NS,IN].

Hvad gør jeg galt? Er cdet ikke på denne måde jeg skal redelegere? Det er to døgn siden jeg oprettede domænet hos Dreamhost.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
07. januar 2010 - 22:08 #1
Det ser ikke ud til at du har oprettet det korrekt hos DreamHost.
Avatar billede sarcar Praktikant
08. januar 2010 - 00:27 #2
Hej Erik

Tak for svaret. Jeg vil tjekke nærmere i morgen om det er oprettet rigtigt.
Avatar billede sarcar Praktikant
09. januar 2010 - 01:18 #3
Ja det var sat lidt forkert op. Tilsyneladende var det tilmeld gmail . Jeg slog gmail fra, og så var der ingen problemer længere.

Endnu en gang tak for hjælpen Erik.
Avatar billede sarcar Praktikant
03. maj 2013 - 17:18 #4
Lukker.