Avatar billede no_stress Nybegynder
07. januar 2010 - 23:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problemer med push

Hej Alle

Efter jeg har ændret IP adresse på min exchange server. Har jeg problemer med at få push funktionern til at virke på min mobiltelefon. Jeg benytter exchange server 2003 sp2. Det har virket fint intil jeg ændrede ip adressen. Håber der er nogen der har en løsning på problemet. På forhånd mange tak for hjælpen
Avatar billede riversen Nybegynder
08. januar 2010 - 16:51 #1
hvilken fejl får du på telefonerne...
kører owa uden problemer?
Avatar billede no_stress Nybegynder
09. januar 2010 - 12:29 #2
Jeg får følgende meddelse på telefonen. Session mislykkedes. Kommunikationen blev afbrudt. ova fungere fint. Ved ikke om der er en log på exchange serveren hvor jeg kan se noget information?
Avatar billede riversen Nybegynder
09. januar 2010 - 14:57 #3
får du ikke en fejlkode?
Avatar billede no_stress Nybegynder
09. januar 2010 - 16:56 #4
Nej desværre.
Avatar billede riversen Nybegynder
09. januar 2010 - 17:09 #5
er "Allow Non-provisionable devices" checked på exchange serveren under activesync opsætningen?
Avatar billede no_stress Nybegynder
11. januar 2010 - 22:05 #6
Allow Non-provisionable devices er checked. tror det hænger sammen med at jeg skiftede IP adresse, men kan ikke finde ud af hvor det er galt
Avatar billede no_stress Nybegynder
18. august 2010 - 17:00 #7
løst
Avatar billede no_stress Nybegynder
18. august 2010 - 17:02 #8
Hvis der er nogen der vil have point så lig venligst et svar