Avatar billede KasimA Nybegynder
07. januar 2010 - 23:49 Der er 7 kommentarer

Pc for langsom til spil . forslag til hvad der kan gøre den hurtigere

Hej folkens .. min bærbar er for langsom til de nye spil og derfor vil jeg gerne vide hvad jeg skal købe så den kan spille de fleste nye spil ..
Her er informationerne om min bærbar :

Pentium(R) Dual-Core CPU T4200 @ 2.00GHz
2.9 GB RAM
GeForce 8200M G

Spørg hvis i vil vide mere :)
Avatar billede ThomasBTDK Praktikant
08. januar 2010 - 00:20 #1
Hvilke spil, vil du kunne spille?
Taler vi Crysis og andre grafik krævende spil?
Avatar billede justrace Novice
08. januar 2010 - 02:50 #2
Et nyt grafikkort som eks. GTX275 eller ATI HD4890 vil gøre underværker.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. januar 2010 - 05:41 #3
justrace >> Svært at skifte grafikkort i en bærbar!
Avatar billede justrace Novice
08. januar 2010 - 07:24 #4
Det kan du da have ret i, det havde jeg lige sprunget over. :)

Så er der nærmest kun en løsning tilbage: Køb en ny med specs. der kan bruges.
Men udvalget til formålet er ikke mange, og de fleste koster kassen. Mange af de nyere spil understøtter heller ikke de mobile udgaver af grafikkort der ellers ville kunne bruges.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. januar 2010 - 20:08 #5
Enig.

Det eneste der løser dit problem er en ny bærbar med de rette specs.
Avatar billede KasimA Nybegynder
08. januar 2010 - 21:07 #6
Og hvilket bærbar kunne det være ? altså jeg tænker nu på f.eks. need for speed SHIFT , og COD modern warfare 2 .. men den skal også kunne transporteres til og fra skolen
Avatar billede rubensobiecki Nybegynder
24. november 2011 - 17:07 #7
Hey har den helt rette løsning til dette problem.

hvis din computer er blevet langsom så er der et program som stopper alt det der er i baggrunden (programmer osv.) du kan hurtigt slå det til og fra:) STÆRKT ANBEFALET..

Game Booster 3  http://www.iobit.com/gamebooster.html