Avatar billede Bjarne2010 Nybegynder
09. januar 2010 - 15:16 Der er 8 kommentarer

Counter Strike

Hej min søn har fået installeret Steam og downloaded Counter Strike Source på sin pc'er, men da han vil til at starte spillet op kommer den med nogle fejl koder, og så står der at hukommelsen ikke kunne "read" ????? er der nogle som kan hjælpe her, så min søn kan komme til at spille spillet.
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2010 - 15:32 #1
kunne man få de fejlkoder??
Avatar billede Bjarne2010 Nybegynder
09. januar 2010 - 16:10 #2
Instruktionen ved 0x241769cb referede hukommelse ved oxooe32ed0 Hukommelsen kunne ikke read. Dette er hvad der står så kan man klikke ok og man kommer tilbage til windows.
Avatar billede mortvader Nybegynder
09. januar 2010 - 16:58 #3
sørg for at opdatere grafikkort drivers og installere nyeste version af directX.

Måske..
Avatar billede Frej85 Nybegynder
09. januar 2010 - 17:00 #4
du ku evt. også afinstalere spillet, checke at der er plads på hukommelsen og det hele kan følge med (ikke fordi spillet er særlig krævende) og så insterlere det igen. hvis det stadig ikke virker er det nok den insterlerede version der er noget galt med...
Avatar billede mortvader Nybegynder
09. januar 2010 - 17:26 #5
@Frej85, det synes jeg nu ikke lyder realistisk.

Enten er det et driver-problem, ellers er det hardwarefejl..
Avatar billede Bjarne2010 Nybegynder
10. januar 2010 - 10:30 #6
Jeg tror bare ikke den bærbare kan køre spillet, den bærbare har nogle år på bagen, så vi må nok købe en ny, det må være derfor den ikke kan køre på den, troede bare ikke CCS var særlig krævende og håbede på den kunne køre på den bærbare. Ellers tak fo hjælpen.
Avatar billede mortvader Nybegynder
10. januar 2010 - 11:55 #7
CSS er heller ikke særligt krævende. Det er fra 2004.
Hvis man har en cpu omkring 2 ghz og et grafikkort der kan køre directX 9 eller mere, så kan man køre det.

En dualcore cpu, og et grafikkort med dedikerede ram frem for shared ram giver blot en bedere ydelse i spillet.
Avatar billede asse95 Nybegynder
14. januar 2010 - 22:25 #8
ARGH! hvordan opdatere man alle de der Directx og videokort?!

Har nemlig præcis samme problem, men må ha tingene skåret ud i pap!