Avatar billede Jan Vittrup Nybegynder
09. januar 2010 - 18:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

C sharp på en netbook?

Er det muligt at køre evt Windows 7, og programkode, og køre C Sharp, på en f.eks. Asus netbook, eller anden netbook?
Hvis Ja, hvad skal der til af Ram?
Grunden til jeg spørger til en netbook, er at det skal være en let maskine der ikke fylder meget.

Nogle forslag, gode råd?

På forhånd tak

Jan
Avatar billede dennism Nybegynder
09. januar 2010 - 18:29 #1
Jeg har i ca. 3/4 år brugt min netbook til udvikling i .NET i Visual Studio 2008 når jeg er på skolen. Jeg har smidt 2GB RAM i min netbook - og det tror jeg er nødvendigt, hvis det skal være nogen lunde tilfredsstillende :)

Så det kan godt lade sig gøre.
Avatar billede Jan Vittrup Nybegynder
09. januar 2010 - 19:19 #2
Det lyder godt!

Tak for hjælpen.

Jan
Avatar billede dennism Nybegynder
10. januar 2010 - 00:36 #3
Velbekom, og tak for point!