Avatar billede camillalouise Praktikant
11. januar 2010 - 14:22 Der er 11 kommentarer

Udskrift Photoshop??

Hejsa...

Jeg har lavet et bevis i Photoshop - en forside og en bagside. Jeg har lavet en ramme omkring, men i den ene side er der 6 mm luft og i den anden 1,5 cm - Det har jeg så fået af vide det er printeren og det kan ikke være anderledes??
- Men min rammer bliver jo nu forskudt når jeg printer det ud så der er en forside og bagside - og det ser ikke smart ud at ramme ikke passe.... Nogle der kan hælpe mig :o)
Avatar billede poko1 Ekspert
11. januar 2010 - 14:37 #1
Prøv at gå ind under sideopsætning i filer!
Avatar billede camillalouise Praktikant
11. januar 2010 - 15:08 #2
Under sideopsætning står margener til 0 hele vejen rundt og de er ikke markeret, så jeg evt. kan skrive i felter.
Jeg printer udfra Acrobat, men det skulle vel ikke have noget at sige?
Avatar billede poko1 Ekspert
11. januar 2010 - 15:17 #3
Har din printer mulighed for indstilling til kant det kan jeg i min gamle Hp!
Avatar billede chiefbigchief Mester
11. januar 2010 - 20:05 #4
Hvis du vender bagsiden af dit bevis på hovedet i Photoshop, vil margen være i samme side.

M.v.h. chiefbigchief
Avatar billede camillalouise Praktikant
12. januar 2010 - 09:05 #5
....Og hvordan vender jeg det lige på hovedet ?? :o)
Avatar billede camillalouise Praktikant
12. januar 2010 - 09:06 #6
Ved ikke om printer har mulighed for at printe til kant - hvordan finder jeg de indstillinger?
Avatar billede camillalouise Praktikant
12. januar 2010 - 09:47 #7
...Og lige noget andet i måske kan hjælpe mig med - nogle af jer der ved hvorfor mit billede/logo i Photoshop bliver "grumset"/utydelig? Det er en -eps fil. - Og i andre programmer end Photoshop er det tydeligt, hvad gør jeg forkert??
Avatar billede poko1 Ekspert
12. januar 2010 - 10:28 #8
hej igen! jeg sidder ikke ved min printer lige nu.men mener det er under vis egenskaber under printerens udskriftsindstillinger
du kan jo også under billed billedrotatio  vende det ene billede 180grader!
Med hensyn til EPS filer er det ikke noget jeg har arbrjdet med. her er et link om ehttp://www.prepressure.com/library/file-formats/epsmnet!
Avatar billede chiefbigchief Mester
12. januar 2010 - 19:35 #9
Ang. # 5

Billede, roter lærred, vend lærred lodret.

M.v.h. chiefbigchief
Avatar billede poko1 Ekspert
15. januar 2010 - 11:48 #10
Jeg kan se jeg godt kan slette denne overvågning!
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/camillalouise
Avatar billede camillalouise Praktikant
05. april 2010 - 15:55 #11
Kan du ikke skrive et svar på denne poko så du kan få point - bedre sent end aldrig :o/