Avatar billede jones_net Nybegynder
19. januar 2010 - 14:15 Der er 1 løsning

Web query - få data fra input felter

Jeg vil gerne have nogle data hentet fra en side på vores intranet. Det går fint med at oprette en web query, og jeg får en hel del af det, som jeg skal bruge. Desværre er siden jeg henter fra lavet med en del udfyldte INPUT TYPE=TEXT felter, som jeg ikke får hentet ind i Escel...
Felterne er selvfølgelig udfyldt med data fra en DB, og det er disse data, som jeg skal have fat i.

Er der mulighed for at jeg kan fange disse data via web query?
Jeg har ikke andre adgang til dataene udover denne intranetside...

Jeg skal have dem ind i Excel for at arbejde videre på visse af tallene.

/J
Avatar billede jones_net Nybegynder
26. januar 2010 - 14:38 #1
Ingen svar