Avatar billede kuluk112 Nybegynder
19. januar 2010 - 22:26 Der er 2 kommentarer

Min acer 6935g bliver for varm og dør...

Hej jeg sidder med denne pc
http://www1.uk.shopping.com/xPO-Acer-Aspire-6935G-Intel-Core-2-Duo-P8400-16-WXGA-HD-CrystalBrite-Display-Vista-Home-Premium-4GB-RA
Dog med 4gb DDR3 ram istedet for DDR2 ram og så har jeg Windows 7 ultimate 64bit.

Mit problem er: Når jeg sidder og spiller f.eks. Call Of Duty Modern Warfare 2. Bliver min computer nogle gange for varm og (dør) altså den slukker bare lige uden at skrive noget. Den larmer ikke, men bliver bare MEGET varm.
Nogle løsninger til sådan et problem...
På forhånd tak... xD
Avatar billede pej-delphi Nybegynder
19. januar 2010 - 22:29 #1
Et problem kan være at din CPU køler har suget en masse støv og skidt. Tjek med slukket pc, hvor den er og giv den f.eks. en forsigtig omgang med støvsugeren. Jeg har set tilfælde hvor det har været en hel massiv klump af støv.
Mvh.
Poul-Erik