Avatar billede ksoren2 Nybegynder
25. januar 2010 - 16:53 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge ind

Jeg har tidligere meldt denne fejl, men der er intet sket. Jeg prøver igen. Mit andet spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/862782

Resumé:

Når jeg logger ind med "ksoren" og efterfølgende beder om at få vist "www.eksperten.dk" (og en hvilken som helst underside), modtager jeg kun:

HTTP/1.1 200 OK
Date: Sat, 22 Aug 2009 11:37:46 GMT
X-Powered-By: PHP/5.1.6
Expires: Thu, 19 Nov 1981 08:52:00 GMT
Cache-Control: no-store, no-cache, must-revalidate, post-check=0, pre-check=0
Pragma: no-cache
Content-Length: 0
Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1
Server: Concealed by Juniper Networks DX
Content-Encoding: deflate
Warning: 214 eksperten.dk "Juniper Networks DX Active"
Vary: Accept-Encoding, User-Agent
Via: 1.1 dx1 (Juniper Networks Application Acceleration Platform - DX 5.3.2 0)

Slut. Jeg får først adgang til eksperten igen, når min login-cookie er slettet. Der må være noget i min gamle konto, som får php-scriptet til at afslutte før tid.
Avatar billede milter Ekspert
25. januar 2010 - 17:02 #1
Du skriver:

"Når jeg logger ind med "ksoren" .... "

Du skal logge ind med din e-mailadresse.
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
25. januar 2010 - 17:19 #2
Ja, det gør jeg også. Jeg bliver skam også logget ind, eksperten.dk-scriptet går bare i stykker, når jeg gør det.
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
25. januar 2010 - 17:23 #3
http://www.eksperten.dk/profil/ksoren

Sidst på: 25. januar 2010 kl. 16.50

Så ingen tvivl, jeg bliver logget ind. Eksperten holder bare op med at virke.
25. januar 2010 - 17:58 #4
Hvilket OS System ?
Hvilken Browser ? Version ?
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
25. januar 2010 - 18:22 #5
OS og browser skulle ingen betydning have.

Når jeg kører min netværkssniffer og beder om at få vist eksperten, sammen med min login cookie, så kan jeg se, at eksperten ikke sender noget data til mig.

Dvs eksperten går i stykker. "Ksoren2" virker jo også fint.
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
25. januar 2010 - 18:25 #6
Hvis eksperten kørte i debug-tilstand, og viste scriptfejl, så gætter jeg på, at jeg ville få en fejlmeddelse fra php.
25. januar 2010 - 22:35 #7
Iøvrigt - så jeg ikke i farten ->

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori...
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
25. januar 2010 - 22:53 #8
Jeg er ikke helt med
Avatar billede Jensen DK Novice
26. januar 2010 - 06:28 #9
Det andet spørgsmål du har oprettet er nu et dobbelt spørgsmål og det er ikke tilladt at have dobbeltspørgsmål på Eksperten, luk det ene.
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
26. januar 2010 - 06:43 #10
Sikke noget at gå op i.
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
26. januar 2010 - 06:44 #11
Det er lige godt nogle trælse kommentarer. Jeg har været herinde i ret mange år. Jeg kender siden. Come on.
Avatar billede Jensen DK Novice
26. januar 2010 - 07:16 #12
Ret dig efter reglerne eller bak ud.
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
26. januar 2010 - 12:17 #13
Hallo? Jeg har meldt en fejl. Mine to fejl-"spørgsmål" bliver lukket, når fejlen er rettet.
Avatar billede arne_v Ekspert
26. januar 2010 - 17:42 #14
Er "Juniper Networks Application Acceleration Platform" nogen i din ende eller noget i E's ende af nettet?
Avatar billede snowball Novice
27. januar 2010 - 22:33 #15
arne_v: Det må være i E's ende, for den kommer også frem når jeg ser nærmere på trafikken mellem mig og E.

karise_larry: Hvis du har tænkt at blive ved med de der beskeder, så læg da i det mindste lidt mere eftertænksomhed bag dem i stedet for bare "automatisk" at copy/paste dem ind i en masse spørgsmål. I det her tilfælde er spørgsmålet da placeret 100% korrekt.

Har du desuden overvejet, at dine indlæg ender ud i at der blot bliver endnu flere åbne spørgsmål? Du nævner jo intet om hvordan man lukker det nuværende spørgsmål!

ksoren: Hvis du blot lukker http://www.eksperten.dk/spm/862782 så er du "home free" for denne mindre forseelse.

Opstår problemet lige meget hvilken browser / PC / internet forbindelse du benytter?
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
29. januar 2010 - 19:24 #16
Fejlen sker uanset hvad.

Bruger jeg "ksoren2" får jeg normalt adgang til eksperten. I det øjeblik jeg logger på med "ksoren", så dør eksperten. Jeg får en helt hvid/blank side.

Jeg kan først tilgå sitet igen, når jeg sletter den cookie, som identificerer mig som ksoren2.
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
29. januar 2010 - 19:25 #17
Rettelse: som identificerer mig som "ksoren".

Sådan :)
Avatar billede Jensen DK Novice
30. januar 2010 - 06:42 #18
Tror at man kun må have en profil på E.
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
30. januar 2010 - 09:56 #19
Har du ikke noget fornuftigt at sige?
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
02. juni 2010 - 18:24 #20
løst