Avatar billede aks1 Nybegynder
26. januar 2010 - 10:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

En helt ny MacbookPro

Hej eksperter :)

For at gøre en lang og kedelig historie kort, mistede jeg min MBP. i fredags - og en indbrudstyv blev en rigere -.-'

Jeg vil selvfølgelig ikke forhaste mig og købe en ny nu og her hvis der alligevel bliver smidt en ny på markedet inden så længe.
Derfor har jeg søgt lidt rundt på forskellige hjemmesider, og stødt på nogle forskellige rygter, som giver mig lidt en fornemmelse af at det er ved at være op over.

Jeg vil høre hvad jeres fornemmelser er i forbindelse med en helt ny Macbook Pro er, om de nyeste lider af for mange
børnesygdomme - hvis et af rygterne taler sandt skulle den nye komme med en i5/i7 processor, vil varmen da være et problem i starten - andre tilføjelser?

Jeg har i skrivende stund hørt at Apple holder pressemøde i morgen onsdag (d. 27/1) - men jeg vælger alligevel at poste denne tråd for at få startet en lille debat :)

Mvh.

Anton
Avatar billede mlnc Nybegynder
29. januar 2010 - 15:31 #1
Hvis jeg var dig ville jeg helt sikkert vente, for det er næsten 100% sikkert, at de nye Macbook pro's får iCore 5/7.
Du kan evt. følge med i hvad der sker her:
http://buyersguide.macrumors.com/#MacBook_Pro
Avatar billede m0rfar Nybegynder
04. september 2010 - 20:01 #2
Hmm Hvad siger de kloge så mht. at de vil bibeholde core 2 processoren i den lille? 13.3 tommer ? skal man satdig vente på en update eller er den fin som den er?