Avatar billede sailor Nybegynder
28. januar 2010 - 10:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne hyperlinks i Excel 2007

Jeg har lagt en hyperlinkt ind i et excel regneark. Men kan ikke åbne den. Får følgende meddelelse:

The operation has been canceled due to restrictions in effect on this computer?

Hvad gør jeg ved det?
Avatar billede ptj_11 Forsker
29. januar 2010 - 01:40 #1
Prøv at kigge lidt på dette link. Det ser ud som om, at der ligger en begrænsning i din registreringsdatabase:
http://support.microsoft.com/?kbid=216583

/ptj_11
Avatar billede ptj_11 Forsker
29. januar 2010 - 01:45 #2
Du kan også prøve dette link:
http://www.eksperten.dk/spm/898550
/ptj_11
Avatar billede sailor Nybegynder
25. marts 2010 - 14:28 #3
Kunne ikke rigtigt finde en løsning, så jeg valgte at lægge en ny image på maskine, da der også var nogle andre småfejl. Men tak for hjlkpen, det var interessant læsning. Send mig lige et svar begge to, så jeg kan få afsluttet sagen her
Avatar billede ptj_11 Forsker
25. marts 2010 - 23:24 #4
Jeg har det nu helt fint med bare at være en- mig selv.
Lidt synd, at du ikke referede de andre fejl, det kunne jo være, at de var beslægtede med dit problem i excel.
Men ok, dit problem er væk nu.
Jeg samler ikke point, så gem dem bare til en anden gang.
/ptj_11
Avatar billede sailor Nybegynder
26. marts 2010 - 09:47 #5
Hov. Ja jeg læste lige lidt forkert. Sorry.