Avatar billede speedy79 Nybegynder
28. januar 2010 - 13:42 Der er 8 kommentarer

miniature billeder af film virker ikke

Hejsa

Der vises ikke miniature på mine filmklip mere. :o(
Dette har ikke været et problem før og på ældre filmklip vises der stadig miniature billede, men ikke på nyere...

Nogen der ved hvad man kan gøre ved dette?
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2010 - 13:48 #1
vender du tilbage og lukker dine spørgsmål - næh sådan ser det ikke ud.

http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/speedy79

her er svaret

kontrolpanel-mappeindstillinger-vis-

sæt hak i vis altid ikoner,aldrig minaturer
Avatar billede speedy79 Nybegynder
28. januar 2010 - 17:05 #2
De fleste er da lukket, lukker jo kun hvis det har hjulpet...

Og dit svar har jeg læst et andet sted, men det hjælper ikke...
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2010 - 17:12 #3
der er spørgsmål fra 2005 tror du du får svar på det?????
2 fra 2006
2 fra 2007

jeg spørger bare
Avatar billede speedy79 Nybegynder
28. januar 2010 - 17:15 #4
Hmm, hvordan lukker man hvis der ikke er givet et svar?
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2010 - 17:21 #5
så lægger du selv et svar og accepterer og spørgsmålet er lukket
men en begrundelse er meget velkommen.
Avatar billede speedy79 Nybegynder
28. januar 2010 - 17:25 #6
Oki, er ved at lukke de forskellige på den måde... :o) Men er træls med dem, som har hjulpet men ikke skrevet svar så de kan få point... Men er ved at ha styr på de forskellige spørgsmål nu. ;o)
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2010 - 17:41 #7
eksperten har af og til svigtet med email så det er nok derfor de ikke melder tilbage da de ikke ved det.
du kan bare lægge en besked alla hallo så ser de den måske denne gang.
Avatar billede speedy79 Nybegynder
29. januar 2010 - 15:47 #8
Ingen der kan hjælpe?